BUSANA MUSLIMAH NENY TELAH BERADA DI PASARAN SEJAK 2009 LAGI.....KAMI MENAWARKAN KOLEKSI MUSLIMAH YG TERDIRI DARI JUBAH MODEN, BLOUSE LABUH, TUDUNG, TELEKUNG DAN PAKAIAN PENGANTIN.....KESELESAAN, KECANTIKAN, KUALITI ADALAH KEUTAMAAN KAMI.....TAWARAN KINI DIBUKA KPD YG BERMINAT MENJADI PENGEDAR KOLEKSI NENY.....SILA HUBUNGI EMAIL ATAU TELEFON DLM BLOG INI....
HTML Free Code

Sunday 17 June 2012

FESYEN KOLEKSI NENY - 17 JUNE 2012

Assalamu'alaikum,

Salam sejahterra dari Koleksi NENY. Ini adalah fesyen rekaan koleksi NENY utk minggu ini. Jadi jangan terlepas peluang untuk mendapatkannya. Keluaran kami amat terhad. Rekaan fesyen pakaian yang dipaparkan di blog ini hanya merupakan sebahagian dari koleksi yang terdapat di 'Butik' kami.

Kalau nak buat pesanan :

1. Datang sendiri ke  'Butik' kami di USJ, Subang Jaya, Selangor. Lebih mudah untuk memilih apa yang berkenan dihati kerana dibutik kami tersedia pelbagai pilihan kain, rekaan fesyen dan saiz. Buat appointment dulu sebelum datang dgn menghubungi - 013-3321113.

2. Utk yang berada diluar Klang Valley, boleh email ke nenybiz@gmail.com.my atau isikan borang digital yang disediakan didalam blog ini. Nyatakan kod pakaian dan saiznya. Setiap pesanan akan dikenakan pendahuluan 20% dari harga pakaian tersebut.


JBH168



JBH169



JBH170



JBH171



JBH172



JBH173

Terima kasih. Wassalam.